2014. február 3., hétfő

Dan news 3.0 - gyors helyzetjelentés

Végre, itt a február, már csak egy hónapot kell kibírnunk! :D Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ki nem állhatom a telet. Sosem szimpatizáltam a hideggel és a hóval. Na, de nem ez a lényeg, lássuk, hogy mi történt mindezidáig a mi legnagyobb kedvencünkkel. :)

  • Az utolsó fontosabb - új fejléc poszt nincs beleszámítva - bejegyzés Phil szülinapjáról szólt. Remélem, fantasztikusan telt a napja. Dan egy Adventure Time-pulcsival lepte meg a legjobb barátját. Phil egyszerűen imádta. :D Képért katt ide. Nektek hogy tetszik? :)
  • Kevésbé fontosabb, de fun fact-nek tökéletes: Dan elkezdte nézni a világhírű Teen Wolf című sorozatot. Ezzel kapcsolatban írt is a Twitterére. Kíváncsiak vagytok rá, hogy milyen véleménnyel volt róla? Katt ide a bejegyzésért! :) 
  • Vadonatúj kép az Instagramon! ^-^ Dan a BBC Radio 1 műsora előtt készítette ezt a fotót. Sajnos, nem tudok nektek többet mesélni róla, mivel én kihagytam ezt az adást, viszont aki esetleg látta/hallotta és szeretne élménybeszámolót írni róla, akkor azt nagyon szívesen fogadom! :) Írjatok nekem levelet a megadott e-mail címre és akkor kiteszem külön bejegyzés formájában. :) Képért katt ide. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése