2014. február 5., szerda

Újítások

Sziasztok! :)
Nos, az utóbbi időben igyekeztem minél jobban feldobni az oldalt - még mindig gondolkozok és gyűjtöm az ötleteket egy kis jegyzetfüzetbe. Történt pár újítás, de szerintem ezt ti is észrevettétek. :)

  • Létrehoztam az oldal Twitter-fiókját, így a közösségi oldal segítségével is tájékozódhattok az esetleges frissítésekről vagy új bejegyzésekről! :) Ha szeretnétek követni, akkor katt ide.
  • Továbbá készítettem egy külön kis részt, ahol megtalálhatjátok azokat a weboldalakat, ahol Dan tevékenykedik. Ha esetleg időben értesülök egy YouNow-partiról, akkor mindenképp szólni fogok nektek és akkor csak annyi lesz a dolgotok, hogy a menüpontban ráklikkeltek a linkre. :)
  • Végére hagytam a legfontosabbat: elkészült a blog ikonja is! Mivel elromlott a képszerkesztőm, ezért hálás köszönettel tartozom Danának a rengeteg segítségért! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése